Dumma sotare

Hej och godmorgon! Jag har iofs varit vaken ett tag nu. Vid niotiden blev jag väckt av att sotaren som inte var särskilt tyst av sig precis. Han framkallade massa jobbiga läten (haha okei, inte HAN kanske, men han krafsade och höll på på taket och skorsstenen). Oturligt nog så har jag nån "skorsstens-del" i mitt rum så det gick alltstå inte att undvika dessa oljud för mig. Så jag fick helt enkelt stiga upp. Kollade på reprisen av reprisen på top-model (det visas ju repriser av det varje dag :P)

Idag har jag faktiskt massa grejer att fixa! Ska slå in alla mina julklappar jag änsålänge lyckats köpa. Och städa. Det är bara att välja vad jag ska göra först. Haha eller nä, jag tror jag börjar med att äta lunch ;P

Vi hörs bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0