23/12

Det ska bli skönt att sova snart känner jag, känner mig lite sliten efter denna jobbdagen. Har frysit hela långa dagen, och det fanns inget såntdär "värmeelement" över min kassa så jag fick sitta där och skaka :P

Idag är det alltså den 23, och jag har fixat den sista julklappen idag. Phuu, jag hann ;P jag är så extremt trött just nu så jag kan inte komma på något att skriva här för tillfället. Så det får bli ett tråkigt inlägg idag, för en gångs skull haha ;)

Vi har inte klätt granen ännu, så jag antar att vi ska göra det nu. Om jag ska vara ärlig så är jag inte alls sugen på det, men min brossa nästan tvingar mig. Han tyckte jag skulle ta hand om glittret, och påstod att jag var "så bra" på det. Haha. Så nu ska jag ta fram mina hänga-på-glitter-på-granen-kunskaper och lära min brossa det hemliga knepet så att jag slipper göra det nästa år ;P

Ha det bra, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Per

Haha inget slår lite sista minuten klappar ;) skönt när allt är klart å man kan pusta ut : p vi klädde med granen idag vilket den lilla katten tyckte var väldigt spännande xD satt och tittade på det stora lysande trädet en bra stund : p hoppas du får sova ut inatt och är pigg imorgon < :

2008-12-23 @ 23:57:55
Postat av: Tessi

hehe nejdå ;P jo, skönt att slippa stressa runt efter julklappar nu på ett tag! Hehe okei, min katt bryr sig inte det minsta om granen, han är för gammal och trött. Det enda han är intresserad av är maten :P Ha det bra!

2008-12-25 @ 15:52:05
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0