2000

Heey you!
Jag kom hem för inte särskilt längesen och jag måste säga att jag känner mig lite sliten med ont i ryggen och trötta ögon, så det blir snart sängen för mig! Det är ju lättare att sova när man är såhär trött och slut, än när man bara vet att man måste sova för att man ska upp tidigt typ. Då måste man ju tvinga sig själv till sin säng, men det ska iaf inte jag behöva idag! Ska upp tidigt imon med.

Dagen har varit rätt trevlig faktiskt! Var avbytare idag och då går tiden så mkt snabbare, för då är man ju i samma kassa högst en timme. Alla kunder har handlat för minst 2000 idag känns det som, men det är ju snart julafton. Om mindre än en vecka rättare sagt!

Th slutade också vid halv nio så jag åkte med henne hem, och imon jobbar vi exakt samma pass så då kör hon igen :)

Nä nu ska jag snart sova, men vi hörs!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0