Prosit

Jag orkar seriöst inte nysa mer idag. Är så himla trött på att bli "förkyld" en gång i veckan typ. Har jag så dåligt immunförsvar eller vad är det? Mår bra när jag vaknar, men sen helt plötsligt från ingenstans börjar min näsa rinna och jag nyser som en idiot. Sen fortsätter det så resten av dagen, för att oftast sen dagen efter vara borta helt? Liksom vad är det för nåt? Det kan ju inte vara så bra...?

Är jag helt enkelt så känslig att jag inte ens tål att ha mitt fönster öppet på natten trots att det är hur varmt som helst? Åh, jag blir så...trött. Bara för att jag nyst hela dagen har jag fått värsta ont i magen och känns som att jag har feber nu :/

Får väl försöka bygga upp mitt immunförsvar helt enkelt. Är trött på att va så känslig för allting faktiskt.

Nää nu får jag väl sluta klaga. Får väl se om det blir bättre imon! Ska försöka sova nu för jag ska ju jobba imon.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0