Nej!

Det är ett ord jag sällan använder. Men jag måste fan börja göra det. Jag är så trött på att ställa upp för andra hela tiden, för att de inte ska bli ledsna, arga, besvikna osv. Men jag då? Är det så bra att göra saker som man inte vill själv? Nej det är ju inte det. Men hur ska man säga nej utan att känna sig som världens elakaste person? Jag vet ju såklart att det finns gränser, och jag ställer faktiskt inte upp på vissa saker. Nu när jag tänker efter vet jag att jag faktiskt sagt nej åt såna saker som jag absolut inte kan tänka mig. Det är ju bra, det borde jag lära mig av! Inspireras av de gångerna jag faktiskt har sagt nej ;D

Jag tänker faktiskt inte "ställa upp" (eller vad man ska säga) denna gången, för jag vill inte. Jag vill faktiskt inte, och det kommer bara bli värre isf.

Haha och det roliga är ju att ingen mer än jag fattar vad detta handlar om. Jag pratar i gåtor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0