Mys

Har varit ledig några dagar nu, och visst det är skönt men jag kan bli så himla rastlös och lat på samma gång. Jag vill göra saker, men har ingen ork typ. Så då blir det att jag stannar hemma en hel dag! Men snart ska jag iaf iväg och träffa lite vänner i stan och så ska vi växla lite pengar och sådär till turkiet. (Haha har inte orkat skaffa visakort än) Sen blir det väl lite fika och mys :)

Det är ju lite trist att jag jobbar i helgen, hade annars känt för lite utgång :) men får se, jobbar ju bara till minst 16.00 på lördag, så det kan man ju klämma in ändå! Ska iaf va med th för vi har inte setts på hur länge som helst känns det som! Även om vi ringer och hör av varann nästan varje dag så vill man ju ses också såklart.

Satt uppe och pratade med min syrra halva natten igår, hehe och det var givande disskussioner vi kom in på, haha.
Alltid kul att prata med henne! Vi har samma inställning till det mesta (:

Nä nu ska jag fixa mek litegrann, ska åka till stan vid 16.00.

Pussheej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0