Moneymoney

Nu har jag grymt ont i halsen, och tror även jag känner mej lite febrig. Great, känns ju kul att bli sjuk nu. Antar att jag är lite känslig för aircondition slash värme. Men what the heck, får väl helt enkelt vara hemma och vila upp mig idag så blir det nog bättre. Trotsade mina symptom nyss och gick en liten runda (med halsduk för att vara snäll mot min hals, kändes dock lite pinsamt med tanke på att solen sken och allt :P). Kände för att bara gå och lyssna på musik!

Sov nog inte tillräckligt inatt ändå, är fortfarande trött. Och hungrig. För en gång skull känner jag mig faktiskt sugen på svensk mat, som köttbullar och spagetti med köttfärssås! Har ju bara ätit ute hela denna veckan, men gott har det varit :)

Kollade förresten upp hur mkt jag har fått i lön medans jag var iväg. Blev positivt överraskad när jag såg att det var över 12000! Och jag har änsålänge inte rört en enda krona, hehe. Men det kommer väl förändras inom kort I guess (;



Saknar dig poolen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0