Het natt :P

Uuh här sitter jag och både fryser och svettas. Feber? I guess so :/ vaknade upp mitt i natten av att jag var helt varm och svettig så jag antar att jag även då hade feber. Var tom varmare än när jag sov i turkiet! Jaja, jag får väl vända mig till ipren förpackningen snart. När den har verkat så måste jag packa upp min resväska och slänga alla kläder i tvätten typ. Varenda litet klädesplagg känns väldigt ofräscht om man säger så.

Imorgon så ska det tydligen vara inventering på mitt jobb, mellan 11 - 22. Haha så dagen är räddad :P jag ska förresten jobba där en lördag i månaden i fortsättningen! Bättre än inget. De kan ju även ringa om de skulle behöva folk. Men det är kanske bäst att jag söker mig nåt annat jobb också? Hm jag vet inte. Jag kan ju iofs se det här som världens chans att ta tag i körkortet! Ligger ju lite efter med det...

Justja, ipren var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0