Damm suger

Kom hem för en timma sen typ. Var jättehungrig när jag kom hem, så jag åt massa mat :) det räckte inte med fikat, haha. Det var iaf kul att träffa emelie och th. Känns ju skönt att det är gjort nu med. Hade ju vatt lite smidigare med visa ;) menmen.

Jag fick ett litet ryck och började dammsuga mitt rum för några sekunder sen. Blev värsta varm. Men... dammsugaren är så tung, så det var därför ;P

Det enda jag vet att jag ska göra imon är att jag ska köpa en daimglass. Jag vet inte hur många ggr jag tänkt på en sån. Så imon ska det ske :) haha. Nu fick jag för mig att jag ska gå en liten runda, gillar att göra det på kvällen. Men jag får inte glömma mitt paraply för det måste man ha med sig överallt i denna delen av världen.

(Lite fyndig rubrik btw! Hihih =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0