Back on track

Nu är jag hemma igen från denna underbara resa till Turkiet. Det var hur kul som helst, och jag kommer sakna det lite. Men känns ändå skönt att komma hem, och det var faktiskt skönt att sova i sin egen säng och slippa vakna upp av att svettas som en gris! Haha, för det var så varmt. Nu slipper man ju känna sig klibbig och ofräsch hela tiden iaf. Som vanligt när man reser så gick det alldeles för fort, så nu känner jag mig helt...tom. Känner inte riktigt för att gå tillbaka till mitt vanliga liv igen. Men förhoppningsvis så gör jag det snart. Idag är jag iaf ledig :) skulle egentligen jobbat, men jag sa nej. Ska jobba imon istället. Idag måste jag verkligen färga mitt hår bland annat, det har blekts som bara den och man kan nästan ana en grönaktig färg upptäckte jag för några dagar sen :P

Jag och de som åkte på denna resa bestämde att vi måste resa om ett tag igen, för vi hade grymt kul alltså!

Jag hade oturen att bli förkyld när jag möttes av sveriges typ 10 grader, efter att ha vant sig vid ca 43 grader där i Turkiet. Hehe, så igår när jag kom hem rann min näsa jättemkt, och ont i halsen hade jag också. Mår lite bättre idag iaf :) är ju utvilad nu iaf. Vet inte hur många timmar jag sov inatt!

Nu ska jag smörja in min kropp som börjat tappa hud :O

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0